< Back

Michael, Joyce & Paco

Wie zijn wij?

Hoi! Ik ben labrador retriever Paco en dit zijn mijn baasjes Michael en Joyce.

Wat wij doen via de stichting? De dag bij mensen in een tehuis een beetje vrolijker maken. De mensen mogen me lekker aaien en we doen samen spelletjes. Niet alleen voor de lol, maar ook therapeutisch door bijvoorbeeld juist de hand die minder goed werkt te laten gebruiken. Baasjes worden ervoor opgeleid om alles in goede banen te leiden.

Het grappige is dat Michael dit met mij zou doen, maar vrouwtje Joyce gaat altijd al mee naar de trainingen en is ook helemaal overstag. Ik ben nu met ieder in een “eigen” huis vrijwillig aan het werk.

Het schijnt dat ik in het dagelijks leven best druk kan zijn, maar in het tehuis ben ik rustig en let ik extra goed op. Dan zet ik mijn “werk”focus aan, en ik vind het ook echt leuk! En de mensen en mijn baasjes ook. Dus, win-win-win!

Michael, Joyce & Paco