Steun ons

Jij kan ons helpen de therapiehond in Nederland op de kaart te zetten en daarmee vele mensen te helpen

Gaat de doelstelling van de stichting hand in hand met de jouwe?

Wil je als bedrijf of particulier ons steunen door geld te geven aan de stichting? Dat waarderen wij enorm!

Doneren kan op rekeningnummer NL57RABO0120877228 t.a.v. Stichting Therapiehond Nederland

Je kunt geld storten op bovenstaande rekening en kiezen of je eenmalig of maandelijks een bedrag wilt schenken.

Wil je verder nog informatie neem dan contact op met Jack Visser.

Email: jack.visser7@gmail.com

Donating Money

Nalatenschap

Mocht het een wens van je zijn om Stichting Therapiehond Nederland  op te nemen in je nalatenschap, neem dan contact op met je notaris. Deze kan jou hierover informeren.

Signing a Contract